[ad_1]

همکاری، همدلی، همراهی و کارتیمی کارکنان در راستای تکریم ذی نفعان موجب ارائه خدمات پایدار می شود.
به شرح صفحه اقتصاد به تعریف از روابطعمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت به مناسبت روز کارمند همتاریخ به شکل حضوری و برخط با کارکنان استان تهران و سراسر سرزمین گفتوگو کرد و در ابتدا این روز را به تمامی کارکنانی که با فروتنی در خدمت به مردم انجام وظیفه میکنند به مخصوص همکاران صنعت بیمه و گرانقدر بیمه کوثر تبریک گفت.
ابوالفضل آقادادی در این نشست نزدیک؛ همدلی، همکاری و همراهی کارکنان را عامل موفقیت شرکت برشمرد و خاطرنشانکرد: سرعت، سلامت، دقت و تسلط کارکنان بر علم با استفادهمندی از فنآوری و ایدههای نوین موجب برتر و پیشرفت شرکت میشود.
وی با بیان اینکه کارمند را با خدمت میشناسند، گفت: در شرکتهای خدمتاساس باید خدمت دنبال با تکریم باشد تا بسترهای رضایت مشتریان درون و برونسازمانی آماده شود.
مدیرعامل شرکت بزرگترین ثروت و اندوخته و نیز مزیت رقابتی شرکتها و سازمانها را داشتن نیروی انسانی توانمند فهمید و گفت: نیروی انسانی با استفادهوری به اندوخته انسانی تبدیل میشوند.
آقادادی گفت: چشمانداز کلان بیمه کوثر برتری در دو هدف «سودآوری» و «رضایت مشتریان» است و تحقق این اهداف با مدیریت ریسک و جاذبه بازارهای کمریسک و خرده فروشی در سایه رضایت مشتریان میسر میشود و برای رسیدن به این خواسته به مدیریت مسئولانه، پاسخگو، اراده و تلاش مضاعف همه ارکان مجموعه بیمه کوثر نیاز است.
وی افزود: امروز محصول اعتقاد و تصمیم و عمل جهادی در شرکت ما در ارزشیترین عبارتها همچون امیدآفرینی، خودباوری، نوآوری، کارجهادی، شایستهسالاری، رعایت انصاف، سلامت اداری، پاکدستی، فسادستیزی، صداقت، شفافیت، گرهگشایی و خیررسانی عینیت یافته است.
مدیرعامل شرکت از تحقق 3هزار میلیارد تومان فروش و 600میلیارد تومان سود اندوختهگذاری در پنجماهه نخست سال با تلاش و اراده جهادی کارکنان خبرداد و یادآور شد: باید تلاش شود به شکل متوازن به موضوعات سینهای سازمانی «سهامداران و خدمتگیرندگان»، رشد «سودآوری و سهم بازار»، هوشمندسازی فرآیندها و ارتقای «سیستمها و سامانههای اطلاعاتی»، چابکی در «ساختار و سازماندهی منسجم»، «سیاستها و فرهنگ سازمانی ارزشی»، «سنجش و ارزیابی» و به مخصوص «اندوختههای انسانی» اعم از کارکنان و اعضای شبکه فروش توجه شود.
آقادادی در آخر با تاکید بر این امر که روحیه خدمترسانی از اعماق وجود به مشتریان را باید در بین تمام ارکان سازمانی ترویج دهیم، گفت: فرهنگ ما کوثری و شعارمان را در سال قبل خیر کثیر قرار دادیم و انشاءا… به حق مالک نام کوثر، در ادامه، سالی پر از خیر و برکت برای همه مردم ایران باشد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[ad_2]