[ad_1]

انتقال سرنشین خودروی معیوب در جاده تا اولین شهر» یکی از خدمات جدید و جذاب بیمه نوین است.
به شرح پایگاه خبری صفحه اقتصاد به تعریف از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ بیتا جمیلی مدیر بازاریابی و ارتباط با مشتریان این شرکت با اعلام این خبر توضیح داد: در طرح جدید؛ خدمات متنوعتری ارائه میشود و علاوه بر اضافه شدن یک مزیت امدادی، سایر خدمات و مزیتهای در نظر گرفته شده نیز در سطحی یکسان تحت عنوان “کارت اتوپلاس زرد” برای تمامی بیمهگذاران بیمهنامه بدنه نوین اجرایی خواهد شد، برای چی که در بیمه نوین این اعتقاد وجود دارد تمامی مشتریان، شایسته دریافت بالاترین سطح خدمات هستند.
وی در ادامه افزود: در طرح اتوپلاس، طبق قراردادی دوسویه بین شرکت بیمه نوین و شرکت امداد ماشین، خدمات مخصوص امدادی رایگان در تاریخ بروز اضطرار یا خرابی اتومبیل در سریعترین تاریخ ممکن به بیمهگذاران بدنه نوین ارائه میشود. این خدمات مخصوص جزو لباسهای معمول بیمهنامه بدنه نیستند و برای رفاه حال زیادتر مشتریان در نظر گرفته شدهاند.
مدیر بازاریابی و ارتباط با مشتریان بیمه نوین تصریح کرد: در خدمات جدید طرح اتوپلاس، گفت و گو کیفیت و سرعت مزیتهای ارائه شده در راستای پیادهسازی استراتژی تجربه مشتری کارآمد، بیش از نزد مدّ نظر قرار گرفته است. یکی از مزیتهای جدید در این طرح “انتقال سرنشین خودروی معیوب در جاده تا اولین شهر” است و در قسمت خدمات امدادی نیز هدف اصلی، راحتی بیمهگذار در شکل بروز هرگونه حادثه غیر قابل نزدبینی است.
جمیلی با نشانه به آنکه بیمه نوین اولین شرکت ارائه دهنده خدمات امدادی در کنار بیمهنامه بدنه است، گفت: اجرای طرح های نوآورانه بر پایه نیاز مشتریان، همیشه از اهداف اصلی شرکت بیمه نوین بوده که طرح اتوپلاس نیز به نام یکی از همین طرحها در سال ۹۶ اجرایی شد. الآن پس از گذشت پنج سال با تحولات ساختن شده در صنعت بیمه، تغییر در نیازهای بیمهگذاران و به دنبال اون لزوم ارتقای کیفیت خدمات، به این نتیجه رسیدیم که خدمات امدادی و همچنین سطح ارائه خدمات در این طرح را مورد بازنگری قرار دهیم تا بتوانیم به بهترین نحو پاسخگوی نیاز مشتریان باشیم. بنابراین پس از انجام مطالعات واجب و طی مذاکراتی با شرکت امداد ماشین و بررسی نیاز بازار، خدمات امدادی طرح اتوپلاس به روز رسانی شد و ارتقا یافت.
وی با نشانه به آنکه این طرح الآن توسط اکثر شعب و واحدهای صدور این شرکت در سراسر سرزمین، ارائه میشود، گفت: با توجه به استقبال بیمهگذاران و اجرای برنده طرح اتوپلاس، زیرساختهای واجب جهت ارائه اون توسط تمام شعب شرکت در حال پیادهسازی است.
به گفته مدیر بازاریابی و امور مشتریان بیمه نوین، خدماتی که در اتوپلاس زرد ارائه میشود بر پایه نزدبینی حوادثی نظیر توقف ماشین به سبب خرابی، اتمام سوخت، پنچری، اتمام باتری، تصادف منجر به عدم حرکت ماشین و به طور کلی حوادثی هستند که برای رفع اون نیاز به خدمات امدادی وجود داشته و جزو لباسهای معمول بیمهنامه بدنه نیستند.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[ad_2]