[ad_1]
صنعت اینفلوئنسرهای غیر واقعی در کره جنوبی این روزها شدیدا پیشرفت کرده و بسیاری از شرکتها از این شخصیتهای غیرواقعی، استفاده تبلیغاتی میبرند.
رزی یک اینفلوئنسر معروف در کره جنوبی است که الآن بیش از 130 هزار دنبال کننده اینستاگرامی دارد. او در حساب شخصی اینستاگرامش تصاویری از ماجراجوییهایش منتشر میکند و در عین حال خواننده و مدل است. آرایش بینقص و نقص او همیشه در نقطه آراستگی قرار دارد اما هیچ یک از این موارد واقعی نیست!

زیادتر بخوانید: خودآگاهی هوش مصنوعی GPT-3 به مرحلهای رسیده که درباره خودش مقاله مینویسد
اینفلوئنسرهای غیر واقعی در کره جنوبی
رزی انسانی غیر واقعی است، آنقدر واقعبینانه ساخته شده که معمولا با انسانهای واقعی اشتباه گرفته میشود. البته در این زمینه او تنها نیست و از تاریخ ساختن در سال 2020 تا امروز، قراردادهای تجاری و حمایتهای مالی بسیاری کسب کرده است و در نمایشهای مد غیر واقعی حضوری پر رنگ داشته و حتی دو اهنگ پرطرفدار نیز منتشر کرده است.
بنابر گفته شرکت تولیدکننده رزی در سئول، رزی درواقع ترکیبی است از دنیای واقعی و غیر واقعی:
او میتواند هر کاری را که انسانها نمیتوانند انجام دهد؛ در مانندترین شکل انسانی انجام دهد.
این روزها صنعت انسان غیر واقعی به کسب و کاری سودمند برای شرکت ها در دنیای تبلیغات بدل شده است. این رویه کاملا جدید کسب حقوق یک خصیصه متفاوت نسبت به کسب حقوق از انسان واقعی دارد و اون اینکه اینفلوئنسر رویایی و جذاب که از تقدیر غیر واقعی هم هست، هیچگاه پیر نمیشود، از نظر ظاهری نقص و نقشی ندارد و احتمالا هیچگاه وابسته رسوایی نمیشود.
زیادتر بخوانید:
دیدگاه شما درباره اینفلوئنسرهای غیر واقعی در کره جنوبی چیست؟ نظرات خود را در قسمت کامنتها با جونی در بین بگذارید و اخبار علمی را از جونی دنبال کنید.
[ad_2]