تصمیم حوزه‌های فنی و بازاریابی بیمه سرمد برای حرکت عظیم

[ad_1]

جلسه تخصصی معاونان و مدیران فنی و بازاریابی و روسای شعب و نمایندگان منتخب بیمه سرمد، برای افزایش و بهبود عملکرد فروش، ارتقای کیفی سطح خدمات و طراحی محصولات نوین بیمه‌ای، برگزار شد.
به شرح صفحه اقتصاد به تعریف از روابط عمومی بیمه سرمد، جلسه تخصصی معاونان و مدیران فنی و بازاریابی و روسای شعب و نمایندگان منتخب این شرکت، با وجود و راهبری اعضای هیات مدیره برگزار شد.
این جلسه به منظور افزایش و بهبود عملکرد فروش و ارتقای کیفی سطح خدمات بیمه سرمد و همچنین طراحی و خلق محصولات نوین بیمه‌ای، با وجود همه مدیران قسمت‌های فنی و بازاریابی برگزار شد تا همه ارکان شرکت، در اقدامی هماهنگ و منسجم، برای ثبت عملکردی فراتر از برنامه مصوب هیات مدیره برنامه‌ریزی کنند.

در این نشست تخصصی که با وجود و راهبری اعضای هیات مدیره برگزار شد، با توجه به واگذاری اختیارات صدور، کارشناسی و اصلاح فرآیندها به شعب سراسر سرزمین و همچنین نمایندگان شرکت، تصمیمات جدیدی برای افزایش اختیارات شعب و نمایندگان اتخاذ شد.

همچنین بر پایه تصیمات اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد، راهکاری واجب برای توسعه و افزایش فروش بیمه‌های عقل در قسمت بیمه‌های زندگی، بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی و بالاخص بیمه‌های مهندسی و وظیفه‌ با حمایت مدیریت‌های فنی و مدیریت بازاریابی و امور شعب بررسی شد.

بیمه سرمد در راستای هدف‌گذاری جدید تصمیم دارد، با اصلاح و بهبود راه‌های کسب و کار خود‌ و نیرومند برند و شخصیت زبر دست سازمان، درجه خود را در صنعت بیمه سرزمین ارتقا دهد و عنوان نوآورترین شرکت را در صنعت بیمه کسب کند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

[ad_2]