تنوع خدمات، تسهیل فرآیند ها و تسریع کارها در بانک کشاورزی

[ad_1]

محسن صفدری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در کنار برگزاری نمایشگاه هفته دولت در این بانک، ارائه هرچه خوب تر خدمات مالی و اعتباری به مشتریان و حمایت هر چه زیادتر از رواج اقتصادی قسمت کشاورزی را، هدف اصلی بانک کشاورزی فهمید و بازنگری و تسهیل در فرآیندها و راه های ارائه خدمات و نوآوری در محصولات بانکی را، از الزامات تحقق اهداف این بانک برشمرد.
به شرح صفحه اقتصاد به تعریف از روابط عمومی بانک کشاورزی، صفدری گستردگی حوزه عملکردی بانک کشاورزی و پراکندگی شعب این بانک در شهرها و روستاهای سرزمین را یکی از ظرفیت های منحصر به فرد و فرصتی زرد برای خدمت رسانی و حمایت از کسب و کارهای عقل و کلان قسمت کشاورزی فهمید و اظهار داشت: سیاست عملکردی و برنامه راهبردی بانک کشاورزی به گونه‌ای تدوین شده که با ارائه خدمات مالی و اعتباری متنوع و نوین، همزمان رضایت و اطمینان سپرده‌گذاران و مشتریان خدمات بانکی جلب و نیازهای مشتریان اعتباری و فعالان قسمت کشاورزی بلند شود.

وی افزود: بانک کشاورزی علاوه بر وظیفه ذاتی ارائه خدمات بانکی، وظیفه سنگین، مهم و حیاتی حمایت مالی از فعالان قسمت کشاورزی و اثرگذاری در رواج اقتصادی قسمت کشاورزی با هدف کمک به تامین امنیت غذایی سرزمین را برعهده دارد و در این راستا خوشبختانه از توان تخصصی، تجارب ارزنده و کارنامه‌ای درخشان برخوردار است.

صفدری افزایش سه برابری وجوه پرداختی خرید تضمینی گندم و رشد ١٠٩ درصدی میزان تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی در پنج ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مقطع مشابه سال قبل را بیانگر اهتمام و حمیت این بانک برای تحقق تعهدات و رسیدن به اهداف تعیین شده عنوان و اظهار امیدواری کرد: بانک کشاورزی با حمایت دولت و بازنگری و نوآوری در راه های خدمت رسانی با هدف تسریع و تسهیل در ارائه خدمات مالی و اعتباری، بیش از نزد بتواند پاسخگوی اطمینان مشتریان و ناظر فعالان قسمت کشاورزی باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

[ad_2]