[ad_1]
اخیرا تیفانی (Tiffany & Co)، برند لوکس جواهرات، به حوزه NFT پی در پی و فروش گردن بندهای کریپتوپانکس منجر به حقوق 12.5 میلیون دلاری تیفانی در حوزه توکنهای غیرمثلی شده است.
از NFTهای مجموعه کریپتوپانکس (CryptoPunks) میتوان برای خرید آثار هنری دیجیتال و همچنین جواهرات واقعی استفاده کرد. شرکت تیفانی (Tiffany & Co) از فروش اولین مجموعه NFT خود بیش از 12.5 میلیون دلار سود به دست آورد. کلکسیون کریپتوپانکس شامل 250 گردن طناب میشد که هر کدام از این گردنطنابها قیمتی معادل 30 اتریوم داشتند و تنها در عرض 20 دقیقه به فروش رسیدند.
زیادتر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟
حقوق 12.5 میلیون دلاری تیفانی از حوه NFT
تیفانی نیز همانند بسیاری دیگر از برندهای لوکس به جمع طرفداران ارزهای دیجیتال و NFT اضافه شده است. این شرکت با ارائه نسخههای محدودی از توکنهای مبتنی بر اتریوم و گردن بندهای کریپتوپانکس درون این حوزه شده است. هر کدام از آثار NFT تیفانی 30 اتریوم (ETH) قیمت داشتند و تیفانی از راه فروش این محصولات حدود 12.5 میلیون دلار سود به دست آورد.
با توجه به قیمت فعلی اتریوم، هر کدام از آثار NFT تیفانی حدود 50 هزار دلار ارزش دارند. کلکسیون توکنهای غیرمثلی تیفانی بر روی بلاک چین اتریوم و از راه پروتکل زنجیرهای راهاندازی شده بود.
NFTiffsها مجوزهای دیجیتالی هستند که صاحبان NFT کریپوپانک میتوانند با استفاده از اون اقدام به خریداری آثار هنری دیجیتال نمایند. هر قطعه از هنرهای دیجیتال با گردن بندهای لوکس با همان طرح دنبال خواهد بود. گردن بندها اقلام لوکسی هستند که از جنس طلا و سنگهای قیمتی تهیه شده و طراحی اونها به شکلی است که با ویژگیهای مختلف آثار کریپتوپانکس مطابقت داشته بشند. طبق انتظارات، گردن بندهای کریپتوپانکس در آغاز سال 2023 موجود خواهند شد.
تمامی افراد به جز کاربرانی که در لیست تحریمها قرار دارند، قادر به خرید NFTiff خواهند بود. تبدیل NFTiff به آثار هنری دیجیتال و دریافت گردن طناب با ارزش کریپتوپانکس تنها برای صاحبان کریپتوپانک میسر است. صاحبان CryptoPunks برای انجام این کار میبایست یک NFTiff و یک CryptoPunk در کیف پول خود داشته باشند. امکان بازخرید NFTiffها تا 12 آگوست نیز وجود دارد.
حقوق 12.5 میلیون دلاری تیفانی از فروش مجموعههای NFT این شرکت را به یکی از پرفروشترین برندهای لوکس در زمینه توکنهای غیرمثلی تبدیل کرده است. علیرغم شرایط متغیر ارزهای دیجیتال، حوزه NFT در سالهای اخیر ثبات قابل قبولی داشته و چندین برند با اعتبار برای به دست آوردن درجه خود در این بازار اقدام کردهاند. Tiffany & Co تنها یکی از برندهای لوکسی است که در ماههای اخیر به Web3 حرکت کرده است. در قبل برندهایی نظیر گوچی (Gucci) و لوئی ویتان (Louis Vuitton) نیز درون حوزه NFT شده بودند.
زیادتر بخوانید:
نظر شما درباره حقوق 12.5 میلیون دلاری تیفانی از فروش گردن بندهای کریپتوپانکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنتها با جونی به اشتراک بگذارید.
منبع: cryptobriefing
[ad_2]