خداحافظی کارگردان ریمیک بازی Splinter Cell از یوبیسافت

[ad_1]

آقای دیوید گریول، کارگردان ریمیک بازی Splinter Cell سپس از یازده سال همکاری و ساخت چندین بازی مهیج، در نهایت شرکت یوبیسافت را ترک کرد.

بدون شک، اسپلینتر سل یکی از ارزشمندترین مجموعه‌های شرکت یوبی‌سافت به شمار می‌رود؛ فرنچایزی که به پنهان‌ کاری‌ ویژه خود سرشناس بوده و محبوبیت زیادی در سراسر دنیا دارد. در حال آماده چیزی در حدود ۹ سال از عرضه آخرین دلیل‌ مجموعه می‌گذرد و برخلاف انتظارها، این سری در نسل هشتم به کلی ناپدید بود و تیم سازنده ظاهرا تمایلی به توسعه دنباله اون ندارد.

البته، در این روزها که بازار بازسازی عناوین کهنه حسابی داغ شده، یوبیسافت نیز از غافله عقب نیامده و اگر خاطرتان باشد، اواخر پاییز سال نزد بود که نسخه ریمیک بازی Splinter Cell به طور رسمی معرفی شد. این عنوان هنوز مراحل ساخت ابتدایی خود را را در شعبه تورنتو استودیوی بازی‌سازی یوبیسافت طی می‌کند و ظاهرا تاریخ نسبتا زیادی به عرضه اون باقی مانده است.

در همین حین، ساعاتی قبل آقای دیوید گریول، کارگردان ریمیک بازی اسپلینتر سل، به طور ناگهانی در صفحه لیندکین خود رسما اعلام کرد که سپس از یازده سال همکاری، از شرکت یوبیسافت جدا می‌شود. او در ابتدا در شعبه پاریس استودیوی یوبیسافت روی توسعه بازی Ghost Recon Future Soldier کوشش کرد و سپس از اون به شعبه تورنتو پیوست.

در این شعبه او نقش مهمی را در ساخت آثار مهمی از جمله Splinter Cell Blacklist و Assassin’s Creed Unity و سری Far Cry ایفا کرده و طی چند سال اخیر نیز وظیفه کارگردانی ریمیک نسخه اصلی بازی کلاسیک اسپلینتر سل را برعهده داشت. در حال آماده مشخص نیست که گریول سپس از ترک یوبیسافت به کدام شرکت بازی‌سازی ملحق خواهد شد. او در صفحه لینکدین خود صرفا اعلام کرده که تاریخ شروع ماجراجویی جدیدی فرا رسیده است!

ریمیک بازی Splinter Cell در حال آماده تاریخ دقیقی برای انتشار ندارد و تاکنون جزئیات چندان زیادی از اون نیز ارائه نشده است. با این حال، گفته شده که این نسخه به کمک موتور قدرتمند Snowdrop ساخته می‌شود؛ موتوری که از اون در توسعه عناوین دیگر یوبیسافت نظیر جنگ ستارگان، The Division و Avatar: Frontiers of Pandora نیز استفاده است.

[ad_2]