در شرح سالانه 1400 پلتفرم تریبون چه گذشت [شرح اختصاصی جونی]

[ad_1]

پلتفرم تریبون در طی یک نشست خبری از برخی محصولات جدید خود رونمایی کرد و شرح سالانه خود را به اشتراک گذاشت. در این نشست به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داده شد.

آبان تتر

پلتفرم تریبون یک پلتفرم انتشار آگهی است. این پلتفرم دیروز در تاریخ 24 مرداد از شرح سالانه خود و جدیدترین محصول خود به نام نردبون رونمایی کرد. پلتفرم تریبون همچنین از «ریبون» به نام وظیفه اجتماعی خود گفت. در ادامه، شرح اختصاصی جونی از این حادثه را بخوانید.

پلتفرم تریبون در سال 1400

تریبون در ابتدای نشست خبری خود شرح کاملی را از کوشش‌های خود در سال 1400 ارائه داد. این پلتفرم در خصوص تریبون، توضیحات سال 1400 خود را با ارائه‌ عقبه‌ای از سال 1397 شروع کرد و به نام پایشگر سلامت رپورتاژ آگهی در سال 1398 ادامه داد.

سپس از تیر 1400 کوشش محصول جدید تریبون، به نام نردبون شروع شد. کوشش‌های تریبون با راه‌اندازی باشگاه مشتریان در آبان‌ماه، اضافه شدن خدمات تولید محتوا به این تیم، اضافه شدن لینک پرومکس به خدمات این پلتفرم، اضافه شدن بک لینک و انتشار عمومی پایشگر رپورتاژ آگهی برای تمام کاربران ادامه یافت.

پلتفرم تریبون

محصول جدید تریبون به نام نردبون رونمایی شد

نردبون در واقع محصولی است که برای اطلاع از درجه سایت‌ها و رقبایشان در جست و جوی کلمات گروهی مختلف در گوگل کاربرد دارد و شرح دقیقی از درجه دامنه‌ مورد نظر در نتایج جستجوی گوگل، در طول تاریخ ارائه می‌دهد.

همچنین این محصول خدمات دیگری برای وبسایت‌ها از جمله امکان رصد دائمی درجه وبسایت‌‎های دیگر برای کلمات کلیدی مختلف را آماده می‌کند تا کسب و کارها بتوانند رقیبان خود را شناسایی کنند.

 

پلتفرم تریبون

توضیح تریبون در خصوص راه‌اندازی تیم COSTOMER WOW

مینا ملکی، مدیر اجرایی تریبون در پاسخ به سوال خبرنگار جونی در مورد چیستی COSTOMER WOW و سبب نام‌گذرای این خدمات توضیح داد:

در واقع تیم کاستومر واو، ویژن و دیدگاه ما در تریبون به اینگونه است که می‌خواهیم مشتریان خود را به مقام واو پوینتشان برسانیم. به اون معنی که می‌خواهیم خدماتی فراتر از انتظاراتشان ارائه دهیم. بر فرض مشتری تماس می‌گیرد و از ایرادات ناشران بر ریپورتاژ آگهی و یا از مشکلات تیکت پنل می‌گوید. ما تصمیم نداریم که صرفا برای رفع تکلیف کاری را برای مشتریان در یک بازه زمانی انجام دهیم. ما تصمیم داریم در بازه زمانی سریع‌تر کاری کنیم که مشتری انتظارش را ندارد. حتی نوشته‌ها را با اجازه مشتری می‌توانیم ویراستاری و رفع اشکال کنیم. در کل ما می‌خواهیم خدمات حیرت‌انگیز و فراتر از صبر ارائه دهیم و مشتریان را مشعوف کنیم.

 پلتفرم تریبون

مینا ملکی ادامه داد: «در شرح سالانه نیز قید کرده‌ایم که KPI هایی که داریم در سطح جهانی است و کوشش بر اون داریم که روز به روز بهبود ببخشیم. ‌در واقع ما تصمیم داریم که ویژن و دیدگاه خود را در تمام ابعاد و پوسته‌های سازمان نزد ببریم. نام کل تیم آمپرشن ما WE CARE است که نقش مراقبتی از تمام کاربران چه رسانه و چه مشتریان را به وظیفه دارد. WE CARE به 6 زیر مجموعه تقسیم می‌شود که COSTOMER WOW قسمت ارتباط با مشتریان را لباس می‌دهد و سبب مشعوف شدن مشریان می‌گردد.»

مدیر اجرایی تریبون در مورد تیم‌های دیگر گفت:

تیم‌های دیگر ما همانند تیم فروش با نام Customer Advisory نقش مشاوره‌ای را ایفا می‌کنند. برای چی که ما هدفمان صرفا فروش کوتاه زمان نیست. هدف ما فروشی بر پایه مشاوره و نیاز کاربر است تا بتواند به فروش و همکاری لانگ تیل منجر شود. تیم دیگر همانند COSTOMER WIN که برای مشتریان وی‌آی‌‌پی در نظر گرفته شده است، توسط ادمین منیجرها هدایت می‌شود. تیم MEDIA CARE در ارتباط با رسانه‌ها است که با مشاوره منجر به سودآوری و درآمدزایی برای اون‌ها می‌شود و از طرفی کیفیت خدمات هم نگه داری خواهد شد.

زیادتر بخوانید

نظر شما درباره شرح سالانه‌ی پلتفرم تریبون چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با جونی به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *