[ad_1]
رئیس سازمان ثبت حال سرزمین با نشانه به رونمایی و استفادهبرداری از درگاه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت حال در هفته دولت گفت: در این درگاه خدمات الکترونیکی نظیر تغییر نام، درخواست کارت مردمی، درخواست تأییدیه تجرد و تغییر نشانی ارائه خواهد شد.
خدمات درگاه الکترونیکی سازمان ثبت حال
- نام نویسی کارت هوشمند مردمی
- مشاهده وضعیت کارت هوشمند مردمی
- اعلام تغییر نشانی
- درخواست انتخاب نام
- مدارک پیدا شده
- درخواست صدور تأییدیه تجرد
- درخواست صدور تأییدیه فوت
آدرس درگاه الکترونیکی سازمان ثبت حال
به شرح عکس زندگی، هاشم کارگر با نشانه به رونمایی و استفادهبرداری از درگاه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت حال (sabteahval.ir) در هفته دولت، اظهار کرد: اولین نسخه بهشکل موبایلی است که در دسترس همه مردم قرار خواهد گرفت.
وی افزود: علاوه بر اطلاعات فردی هر شخص که در این درگاه قابل مشاهده است، خدمات الکترونیکی نظیر تغییر نام، درخواست کارت مردمی، درخواست تأییدیه تجرد و تغییر نشانی نیز در این درگاه به افراد ارائه خواهد شد و البته خدمات الکترونیکی ما در نسخههای بعدی توسعه پیدا خواهد کرد.
رئیس سازمان ثبت حال سرزمین با نشانه به اینکه برخی از خدمات ما برونسپاری شده، گفت: ما برای تسهیل دسترسی مردم به این نوع خدمات، صدور شناسنامههای المثنی را طی یک سال قبل به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کردیم.
وی در مورد صدور ۱۰ میلیون کارت مردمی مردم که به تأخیر افتاده بود، ادامه داد: صدور کارت مردمی را از اواخر دی ماه سال قبل سرعت بخشیدیم و تا به الان پنج میلیون کارت مردمی را صادر و برای مردم ارسال کردیم و حدود ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار کارت دیگر هم باقیمانده که طی دو سه ماه اخیر صادر و تحویل مردم خواهد شد.
کارگر در مورد چگونگی درخواست کارت مردمی برای افرادی که کارت مردمی خود را گم کردند گفت: این افراد باید از راه ادارات ثبت و یا دفاتر پیشخوان دولت درخواست مفقودی کارت مردمی دهند و البته در درگاه خدمات الکترونیکی هم میتوانند در قسمت مفقودی کارت، درخواست خود را ثبت کنند.
وی گفت: برای افرادی که فاقد شناسنامه هستند یک کارت و یک کد شناسایی صادر خواهد شد تا وضعیت تابعیت آنها مشخص شود.
منبع: ایسنا
[ad_2]