[ad_1]
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشستی با وجود مدیر مخابرات هرمزگان و مدیر مخابرات قشم از عزم دولت برای توسعه زیرساختهای ارتباطی قشم سخن گفت.
به شرح صفحه اقتصاد به تعریف از روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتحالهی در این نشست بیان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم جزیره ارتقای کیفیت خدمات اینترنتی و ارتباطی در قشم است و باید تلاش کنیم با یک برنامهریزی دقیق و اجرایی این مطالبه را برآورده سازیم.
وی ادامه داد: برای تسریع جهانی شدن جزیره و تبدیل شدن قشم به شهر هوشمند به توسعه زیرساختهای ارتباطی و الکترونیکی نیاز است و با ساختن تعامل و همافزایی بین سازمان و شرکت مخابرات این داستان عملی خواهد شد.
به گفته فتحالهی در نخستین قدم و به سرعت باید نقاط کور جزیره در حوزه لباس آنتن و اینترنت شناسایی و برای حل مشکلات آنها اقدام شود و همچنین با توجه به ورود پهناور گردشگران به جزیره قشم در نوروز و فصول گردشگری، لباس آنتن درجزیره برای این تعداد از فراوانی آماده شود.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قشم افزود: امروز زندگی مردم به دنیای علمی اطلاعات و ارتباطات گره خورده و دسترسی همگانی به اینترنت یکی از اصول مهم است و تلاش خواهیم کرد دسترسی روستانشینان جزیره به اینترنت با کیفیت را آماده کنیم.
بنابراین شرح، در ملاقات افشار فتحالهی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مهدی حیدری مدیرمخابرات منطقه هرمزگان و فرخ شرف، رییس مخابرات قشم، راهکارهای ارتقای خدمات ارتباطی در قشم بررسی شد.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[ad_2]