عکس/ نگار جواهریان در نمایی که تا به حال ندیده اید!

[ad_1]

نگار جواهریان عکسی از خود در پشت منظره‌ سریال خاتون منتشر کرد.

به شرح وقت سحر، در این عکس، او پشت نمایشگر و گوشی در گوش، هیبتی مانند کارگردان‌ها را به خود گرفته است.

نگار جواهریان را تا به حال ندیده اید.

آب رفتن قصـه و از ریتم افتادن داستان در خاتون

دیجی مگ نوشت: کم شدن جذابیت سریال‌ها در قطعه‌های میانی و پایانی یکی از ضعف‌های عظیم در سریال‌های ایرانی به شمار می‌رود.

سریال‌های ایرانی چه در شبکه‌ی نمایش خانگی و چه در تلویزیون معمولا خوب و جذاب شروع می‌شوند ولی در ادامه از جذابیت‌شان کاسته می‌شود و قصـه‌شان آب می‌رود.

این اتفاق در «خاتون» هم افتاده است و این سریال هم به همین بلای مزمن وابسته شده است. «خاتون» فراوان خوب شروع می‌شود.

بیننده را به خوبی درگیر می‌کند و در همان سه، چهار سو ابتدایی مخاطب عطش پیگیری قصـه و سرگذشت شخصیت‌ها را دارد. اما هر چه که می‌گذرد ریتم قصـه کندتر و تعداد رویدادها در هر قطعه کمتر می‌شود.

زیادتر بخوانید:

عکس/ واکنش نگار جواهریان به آزادی شروین و حمله کاربران به رامبد کم سن!

«رامبد کم سن» بیصدا خود را درباره دوری از «نگار جواهریان» شکست/ عکس

یک سنجیدن‌ی گذرا در بررسی ریتم و جذابیت قصـه در قطعه‌های ابتدایی و میانی «خاتون» به خوبی آب رفتن قصـه را علامت می‌دهد.

در قطعه‌های اول ما با رویدادها زیادی روباه‌رو بودیم و مواجهه ایرانیان با اشغالگران خارجی و دغدغه‌های شخصی خاتون بر غنای قصـه می‌افزاید.

اما در ادامه هر چه ایرانیان زیادتر شکل مغلوب به خودشان می‌گیرند و مبارزه‌شان نتیجه نمی‌دهد و دغدغه‌های شخصی خاتون نیز کمتر می‌شود، قصـه سریال نیز با سکته مواجه شد.

بخشی از این سریال به قهر و دوستی خاتون با راننده و دیالوگ‌های تصنعی و سردش با او می‌گذرد.

در نهایت هنگامی خاتون به دایی‌اش می‌رسد، متوجه می‌شویم برخی منظره‌‌ها بیخودی کش آمده‌اند و کل اون قطعه را می‌شد در تاریخ فراوان کمتری روایت کرد.

بخشی از جذابیت سریال به مواجهه‌ی ایرانیان با اشغالگران خارجی برمی‌گشت و اتفاقات تاریخی «خاتون» برای بیننده جذاب بود. اما در قطعه‌های میانی کارگردان از این رویدادها فاصله گرفت و زیادتر درگیر قصـه‌های شخصی خاتون شد.

[ad_2]