[ad_1]
نگار جواهریان عکسی از خود در پشت منظره سریال خاتون منتشر کرد.
به شرح وقت سحر، در این عکس، او پشت نمایشگر و گوشی در گوش، هیبتی مانند کارگردانها را به خود گرفته است.
آب رفتن قصـه و از ریتم افتادن داستان در خاتون
دیجی مگ نوشت: کم شدن جذابیت سریالها در قطعههای میانی و پایانی یکی از ضعفهای عظیم در سریالهای ایرانی به شمار میرود.
سریالهای ایرانی چه در شبکهی نمایش خانگی و چه در تلویزیون معمولا خوب و جذاب شروع میشوند ولی در ادامه از جذابیتشان کاسته میشود و قصـهشان آب میرود.
این اتفاق در «خاتون» هم افتاده است و این سریال هم به همین بلای مزمن وابسته شده است. «خاتون» فراوان خوب شروع میشود.
بیننده را به خوبی درگیر میکند و در همان سه، چهار سو ابتدایی مخاطب عطش پیگیری قصـه و سرگذشت شخصیتها را دارد. اما هر چه که میگذرد ریتم قصـه کندتر و تعداد رویدادها در هر قطعه کمتر میشود.
زیادتر بخوانید:
عکس/ واکنش نگار جواهریان به آزادی شروین و حمله کاربران به رامبد کم سن!
«رامبد کم سن» بیصدا خود را درباره دوری از «نگار جواهریان» شکست/ عکس
یک سنجیدنی گذرا در بررسی ریتم و جذابیت قصـه در قطعههای ابتدایی و میانی «خاتون» به خوبی آب رفتن قصـه را علامت میدهد.
در قطعههای اول ما با رویدادها زیادی روباهرو بودیم و مواجهه ایرانیان با اشغالگران خارجی و دغدغههای شخصی خاتون بر غنای قصـه میافزاید.
اما در ادامه هر چه ایرانیان زیادتر شکل مغلوب به خودشان میگیرند و مبارزهشان نتیجه نمیدهد و دغدغههای شخصی خاتون نیز کمتر میشود، قصـه سریال نیز با سکته مواجه شد.
بخشی از این سریال به قهر و دوستی خاتون با راننده و دیالوگهای تصنعی و سردش با او میگذرد.
در نهایت هنگامی خاتون به داییاش میرسد، متوجه میشویم برخی منظرهها بیخودی کش آمدهاند و کل اون قطعه را میشد در تاریخ فراوان کمتری روایت کرد.
بخشی از جذابیت سریال به مواجههی ایرانیان با اشغالگران خارجی برمیگشت و اتفاقات تاریخی «خاتون» برای بیننده جذاب بود. اما در قطعههای میانی کارگردان از این رویدادها فاصله گرفت و زیادتر درگیر قصـههای شخصی خاتون شد.
[ad_2]