[ad_1]
معرفی آرام افزار CRM
امروزه با گسترش فضای رقابتی کسب و کارها و توسعه راهکارهای جاذبه مشتری و یا جلب رضایت آنان و همچنین افزایش فروش در سازمان، داشتن یا خرید آرام افزار CRM جامع جهت مدیریت ارتباط با مشتریان و ساماندهی خدمات، یکی از اصلیترین اقداماتی است که مدیران مشاغل و کسب و کارهای مختلف باید به اون توجه مخصوصای داشته باشند.
امروزه با گسترش فضای رقابتی کسب و کارها و توسعه راهکارهای جاذبه مشتری و یا جلب رضایت آنان و همچنین افزایش فروش در سازمان، داشتن یا خرید آرام افزار CRM جامع جهت مدیریت ارتباط با مشتریان و ساماندهی خدمات، یکی از اصلیترین اقداماتی است که مدیران مشاغل و کسب و کارهای مختلف باید به اون توجه مخصوصای داشته باشند. تا جایی که شاید بتوان گفت عدم استفاده از آرامافزارهای مدیریت مشتریان، ممکن است در طی مدتی نه چندان طولانی فاصلهی زیادی بین شما و رقبای کاریتان ساختن کند. البته این فاصله یک جاماندن از بازار خواهد بود و نتیجه اون حذف شما از بازار رقابتی خواهد بود.
در ادامه تصمیم داریم به معرفی یکی از پرکاربردترین و بهروزترین راهکارهایی که میتوانید از اون برای توسعهی سیستم مدیریت مشتریان، و در نتیجه افزایش راندمان کار و فروش استفاده کنید بپردازیم. با ما دنبال باشید تا نگاهی دقیق به راهکار هوشمند ” آرام افزار CRM جولیو ” بیاندازیم.
آرام افزار CRM چیست و چگونه دلیل افزایش فروش سازمان میشود؟
نزد از هر توضیحی خوب تر است پاسخ سوال ” آرام افزار CRM چیست ؟ ” را بدهیم. واژهی CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management است و به معنای ” مدیریت ارتباط با مشتریان ” میباشد. این سرویس در واقعیت یک ابزار فراوان کاربردیست که با مجموعهای از قابلیتها و امکاناتی که دارد، به شما کمک میکند تا کلیه ارتباطات خود با مشتریانتان را در مرحلهی اول ثبت، و سپس مدیریت و در آخر تحلیل نمایید.
به عبارت دیگر آرام افزار CRM یک دستیار تمام عیار برای تیم فروش، پشتیبانی و … میباشد که به اونها کمک میکند تا تعاملی فراوان باکیفیت و بینقص با مشتریان شرکت داشته باشند. طبیعتا این تعامل باکیفیت در وقت تاریخ کوتاهی مشتریان وفادار و ثابتی برای شما به هدیه خواهد میآورد و راندمان کار و میزان فروش سازمان شما را متحول میکند.
نتایج آماری به دست آمده از خرید CRM برای کسب و کارها
پس از پاسخ به سوال CRM چیست و نشانه به کاربرد این آرام افزار، وقت اون رسیده که به بررسی نتایج آماری خرید CRM برای کسب و کارها که توسط سایتها و موسسات معتبری همچون GetBase، Forrester Research، CSO Insights، Nucleus Research و … ارائه شدهاند، بپردازیم.
افزایش ۳۰۰ درصدی نرخ تبدیل سرنخهای فروش
آرام افزار CRM میتواند با کمک امکانات و ابزارهایی که در اختیار کارشناسان فروش سازمان شما قرار میدهد، نرخ تبدیل مشتریان سازمان را تا ۳۰۰% افزایش دهد.
۴۱ درصد افزایش حقوق کارشناسان
با خرید آرام افزار CRM برای سازمان، میزان حقوق کارشناسان فروش سازمانتان تا ۴۱% افزایش خواهد یافت.
۴۰ درصد افزایش دقت و پیشبینی
استفاده از آرام افزار CRM میتواند تا ۴۰% دقت پیشبینی کارشناسان سازمان شما را افزایش دهد.
۷۷ درصد افزایش رضایت مشتریان
با استفاده از آرام افزار CRM، رضایت مشتریان که یکی از مهمترین اهداف هر سازمان میباشد تا ۷۷% افزایش خواهد یافت.
۳۴ درصد افزایش استفادهوری
با به کارگیری آرام افزای CRM در سازمان، میزان استفادهوری واحد فروش مجموعهی خود را تا ۳۴% افزایش دهید.
۵۶ درصد افزایش سرنخهای جدید فروش
به کمک آرام افزار CRM، نگه داری مشتریان وفادار سازمان و به دست آوردن سرنخهای جدید تا ۵۶% زیادتر خواهد شد.
۶۹ درصد افزایش سرعت فرایندهای سازمانی
خرید آرام افزار CRM میتواند تا ۶۹% سرعت فرایندهای سازمانی شما را بالا ببرد.
۳۰۰% افزایش نرخ تبدیل
۷۷% افزایش رضایت مشتریان
۴۰% افزایش دقت
۳۴% افزایش استفادهوری
چهار ویژگی کلیدی CRM هوشمند جولیو
آرامافزار CRM هوشمند جولیو، دستیار شما در واحد فروش
شاید بتوان گفت بینظیرترین قابلیتی که قطعا میتواند مورد توجه بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گیرد، قابلیت دستیار هوشمند این آرام افزار CRM میباشد. در CRM هوشمند جولیو شما یک دستیار خبره و تمام عیار خواهید داشت که به کمک هوش مصنوعی که برای اون در نظر گرفتهایم، به شکل خودکار رفتار مشتریان و کارشناسان سازمان شما را مورد ارزیابی قرار داده و با بررسی این دادهها پیشنهاداتی برای افزایش فروش و بهبود عملکرد سازمانتان خواهد داد.
سامانه CRM هوشمند جولیو، طراحی شده بر پایه سیستم قیف فروش در مدل بازاریابی AIDA
به طور کلی ساختار عملکرد این CRM جهت مدیریت مشتریان و سیستم فروش شرکت بر پایه ساختار قیف فروش مدل آیدا طراحی شده است. همانطور که در عکس زیر نیز مشاهده میکنید، شما میتوانید وضعیت سرنخهای خود در تمامی مراحل تبدیل یک فرد به یک مشتری واقعی توسط قیف فروش آیدا را در این سیستم ثبت کرده و به کمک امکانات و ابزارهایی که در این آرام افزار تعبیه شده است، تمامی سرنخهای مذکور را مدیریت کنید.
در صورتی که در مورد ساختار و عملکرد قیف فروش آیدا اطلاعاتی ندارید، منظور میکنیم که حتما مقالهی ” قیف فروش آیدا ” را مطالعه نمایید.
ارتباطات برخط در CRM جولیو
از جمله کلیدیترین ویژگیهای بهترین آرام افزار CRM جولیو میتوان به قابلیت همگامسازی زبر دست این آرامافزار با سیستمهای تلفنی ویپ نشانه نمود. با انجام این همگامسازی شما علاوهبر تمامی امکانات یک سیستم مدیریت مشتریان زبر دست و هوشمند، به امکانات دیگری همانند سامانهی ارتباطات برخط ویپینگ دسترسی خواهید داشت.
سامانه ارتباطات برخط در واقعیت یک ویژگی کاملا منحصر به فرد و زبر دست است که میتواند جایگزین مناسبی برای Skype For Business باشد. سیستم ارتباطات برخط به شما این امکان را میدهد که از راه صفحه وبی که در اختیار دارید به امکاناتی همانند تماس صوتی و تصویری، چت درون سازمانی، اشتراک فایل، اشتراک صفحه دسکتاپ، اشتراک وایتبرد و … دسترسی داشته باشید. به عبارت دیگر، به کمک این ویژگی تمام کاربران سازمانتان علاوهبر آرامافزار CRM، به یک پنل جامع ارتباطی برای برقراری تماس از راه سیستم تلفنی ویپ مجموعه نیز دسترسی خواهند داشت که این امر دلیل افزایش سرعت تفریح کار و پویایی در سازمان شما خواهد شد.
افزایش فروش با پیگیریها و سیستم یادآوری هوشمند در CRM جولیو
از جمله دلایلی که دلیل افزایش فروش یک سازمان میشود پیگیری مرتب و دقیق سرنخهای به دست آمده میباشد. سیستم یادآوری و پیگیری فروش VoiPing به شکل کاملا دقیق و مرتب تمامی اقداماتی که باید برای پیگیری سرنخهای فروش انجام دهید را یادآوری کرده و شما را برای افزایش میزان فروش سازمانتان کمک مینماید. برخی از امکانات این قابلیت عبارت است از:
- تعیین وضعیتهای مختلف برای سرنخها
- امکان یادآوری تاریخ پیگیری از راه ایمیل, SMS و تلفن
- امکان تعیین کارشناس فروش برای هر سرنخ
- امکان مدیریت و تغییر روند پیگیری و یادآوری توسط مدیران فروش
- امکان ساختن اطلاعرسانی و یادآوریها به شکل دستی
- ….
آشنایی با دیگر امکانات آرام افزار CRM جولیو
آرام افزار CRM جولیو یک آرام افزار کاملا خودکار و هوشمند میباشد که شما را برای افزایش میزان فروشتان کمک میکند. این آرام افزار میتواند از راه پنل تحت وب، امکانات و گزارشات فراوان کاربردی در اختیار شما قرار دهد. در ادامه تصمیم داریم برخی دیگر از ویژگیهای مهم این CRM زبر دست را مورد بررسی قرار دهیم.
شرحگیری دقیق از سیستم فروش در آرام افزار مدیریت ارتباط با مشتریان
به کمک قسمت گزارشات این CRM میتوانید انواع گزارشات را از سیستم دریافت کرده و راهکارهای فروش خود را متناسب با این گزارشات توسعه دهید. برخی از امکانات جذاب این قسمت عبارت است از:
- ارائه گزارشات از تمامی نزدفاکتورهای صادر شده و وضعیت اونها
- امکان تهیه شرح از نحوه عملکرد کارشناسان بر پایه میزان نقد شوندگی نزدفاکتورها
- امکان تهیه شرح از میزان فروش محصولات مختلف برای طراحی راهکارهای فروش سازمان
صدور فاکتور و نزد فاکتور به کمک آرام افزار CRM جولیو
[ad_2]