چگونه عمل جراحی زیبایی شکم موفقی داشته باشیم

[ad_1]

جراحی زیبایی شکم یک اصطلاح پهناور برای انواع روش های جراحی است که بر روی حفره شکم، دیواره های اون و همچنین اندام های واقع در شکم شما تمرکز دارد.

مهیا شدن برای جراحی زیبایی شکم به سلامتی شما و همچنین سلامت کلی شما کمک می کند. ترک سیگار، نگهداری از قند خون و انجام ورزش مرتب می تواند به شما کمک کند در کوتاه زمان حس بهتری داشته باشید و همچنین مزایای بلندمدتی را به دنبال داشته باشید. هنگامی نوبت به سلامتی می‌رسد، باید از هر چیزی که ممکن است به پیشرفت شما صدمه بزند اجتناب کنید و در عین حال هر چیزی را که به راحتی کمک می‌کند اضافه کنید.

جراحی زیبایی شکم یک تجربه فیزیکی است که برای سلامتی سریع و کامل نیاز به استراحت زیادی دارد. با دانستن اینکه چه انتظاری دارید، می توانید از قبل برنامه ریزی کنید و در اسرع وقت به روال قبلی زندگی خود بازگردید!

راه های آمادگی برای جراحی شکم

بسیاری از نکات برای مهیا سازی جراحی شکم برای انواع مختلف جراحی اعمال می شود. نزد آمادگی برای جراحی شکم می تواند به اندازه سلامتی مهم باشد. در واقع، صرف تاریخ برای مهیا شدن برای جراحی می تواند به سرعت بخشیدن به تاریخ سلامتی شما کمک کند و به شما امکان می دهد درد کمتری را تجربه کنید.

1. سیگار را ترک کنید

شما قبلاً می دانید که سیگار برای سلامتی شما مضر است، بنابراین ممکن است تعجب آور نباشد که سیگار می تواند نشان منفی بر سلامتی پس از جراحی شکم داشته باشد. مطالعات متعدد علامت داده اند که ترک سیگار یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از سلامتی سریع و بدون عارضه است.

ترک سیگار خطر ابتلا به موارد زیر را کاهش می دهد:

  • عوارض ریوی
  • پنومونی
  • عفونت های زخم

توصیه می شود حدود شش هفته قبل از جراحی سیگار را ترک کنید تا حداکثر اثرات ترک سیگار را داشته باشید. با این حال، اگر همین الان اون را ترک کنید یا هیچ وقت شروع نکنید، بهترین اثرات کلی ترک سیگار را خواهید داشت!

2. قند خون خود را کاهش دهید

این نکته برای کسانی که با دیابت دست و پنجه آرام می کنند ایده آل است. زخم جراحی شما می تواند زمین بازی برای باکتری ها و دیگر ارگانیسم های کوچک باشد، اما آنها برای رشد واقعی به سپاس نیاز دارند. سطوح بالای قند در سیستم شما به ساختن مکان مناسب برای آنها کمک می کند، بنابراین فراوان زیاد توصیه می شود قبل از جراحی، قند خون خود را کنترل کنید.

برای داشتن عمل زیبایی برنده جراح شما ممکن است از پزشک نگهداری های اولیه برای کمک به شما در انجام این کار کمک بگیرد. هر سه شما با هم تلاش خواهید کرد تا سطح هموگلوبین A1C خود را قبل از جراحی به زیر هفت برسانید. این خطر ابتلا به عفونت را در سنجیدن با افراد غیر دیابتی کاهش می دهد.

3. ورزش کنید

اگر به جراحی فتق شکم نیاز دارید یا مشکلات دیواره شکم را تجربه می کنید، ممکن است از ایده ورزش قبل از عمل شور زده نشوید. با توجه به نوع درد شما این کاملا قابل درک است.

222

 

با این اوصاف، انجام ورزش مرتب قبل از جراحی شکم می‌تواند به شما کمک کند سریع‌تر روی پاهای خود بنشینید و وابستگی کمتری به دیگران داشته باشید. همچنین اگر یک رژیم ورزشی قبل از جراحی داشته باشید، عملکرد کلی بهتری را سپس از جراحی شکم تجربه خواهید کرد و عوارض جراحی کمتری به جستجو شما خواهد آمد

همانند ترک سیگار، پزشکان توصیه می کنند که از شش هفته قبل از عمل یک برنامه ورزشی را شروع کنید. این تمرین‌ها می‌توانند کم‌نشان باشند، بنابراین هیچ درد شکمی را که ممکن است قبلاً تجربه کرده‌اید تحریک نکنید. این کار را می توان به سادگی با راه رفتن روی تردمیل یا استفاده از ارگومترهای بازویی، که همانند دوچرخه های پابرجا اما برای بازوهای شما هستند، انجام داد.

 

راه هایی برای بهبود ریکاوری جراحی شکم

الآن که جراحی شکم خود را انجام داده اید، وقت اون است که بر روی سلامتی تمرکز کنید. این دوره ممکن است دشوارتر باشد، زیرا ممکن است برای بازگشت به روال قبلی خود خارش داشته باشید. برای داشته باشید که نحوه کنترل سلامتی جراحی شکم بر تاریخ سلامتی شما نشان می گذارد. تلاش بیش از حد خود یا نادیده گرفتن توصیه های پزشکان می تواند شما را به نقطه اول بازگرداند و فقط این روند را طولانی تر کند.

4. به دور و بر حرکت کنید

حرکت برای سلامتی پس از جراحی شکم به همان اندازه که برای اون مهم است، مهم است. همانند دوره نزد از آمادگی، ممکن است کمی ناراحت کننده تر از آنچه شما ترجیح می دهید باشد. در حالی که این کاملاً قابل درک است، علامت داده شده است که انجام برخی حرکت ها به روند سلامتی کمک می کند و حتی اون را تسریع می کند. این همچنین به این معنی است که شما سریعتر از بیمارستان مرخص خواهید شد!

برای رساندن شما به این نقطه چیز زیادی واجب نیست. تنها کاری که واجب است پیروی از دستورات پرستار و بالا و پایین رفتن در سالن است. تلاش بیش از حد می تواند صدمه بیشتری نسبت به استفاده داشته باشد، بنابراین زیاده روی نکنید. این نه تنها به شما کمک می کند سریعتر از بیمارستان خارج شوید، بلکه به حرکت مجدد روده ها نیز کمک می کند. این بدان معناست که ممکن است بتوانید سریعتر از مایعات به غذا نزد بروید.

333

5. بالش فراوان داشته باشید

بالش ها بهترین دوست جدید شما در دوران نقاهت خواهند بود و هیچ وقت نمی توانید دوستان زیادی داشته باشید. شما از بالش های اضافی خود برای راحت ماندن در وقت خواب استفاده خواهید کرد. حداقل دو بالش اضافی با اندازه ساده در دسترس داشته باشید – یکی برای بین زانوها و دیگری برای قرار دادن زیر شکم. اینها به شما کمک می کنند سپس از جراحی راحت تر بخوابید.

بالش ها همچنین برای راحت ماندن در وقت بیداری سودمند هستند. روی یک بالش بدن برای استراحت وقت بلند کشیدن در رختخواب در طول روز اندوخته گذاری کنید. همچنین می توانید از بالش های یدکی با اندازه ساده خود برای قرار دادن روی صندلی در شکل نشستن استفاده کنید، یا چند بالش اضافی برای محافظت در صندلی خود بخرید تا مجبور نباشید چیزی را جابجا کنید.

6. از کوشش های بیش از حد شدید خودداری کنید

ممکن است ناگفته نماند، اما شما باید از هر گونه کوشش شدید در دوران نقاهت پس از جراحی شکم خودداری کنید. بدن شما برای سلامتی به تاریخ نیاز دارد و کوشش بدنی می‌تواند روند سلامتی را کاهش دهد یا حتی اون را معکوس کند.

همچنین باید از هر گونه فعالیتی که بر عضلات شکم شما فشار درون می کند اجتناب کنید. این می تواند شامل کوشش هایی باشد که ممکن است قبلاً هیچ وقت به اون فکر نکرده باشید، همانند جاروبرقی. حتما با پزشک خود در مورد کوشش هایی که باید اجتناب کنید صحبت کنید تا بتوانید در سریع ترین تاریخ ممکن بهبود پیدا کنید!

7. در برخی از ورزش های سبک شرکت کنید

سلامتی جراحی طی مراحلی اتفاق می‌افتد، بنابراین هیچ‌کس از شما صبر ندارد که فوراً از رختخواب خارج شوید و شروع به انجام بورپی کنید. در عوض، با پیشرفت در روند سلامتی، به حرکت فیزیکی خود اضافه خواهید کرد. این با قدم زدن در سالن ها با پرستار شما شروع می شود. در نهایت به جایی می رسد که شما با دقت به برنامه ورزشی خود دوباره می گردید.

دستورالعمل های پزشک خود را به دقت دنبال کنید تا ورزش را مجدد به برنامه خود درون کنید. تا چند ماه دیگر نمی توانید به طور کامل به روال خود بازگردید. اون را آرام انجام دهید تا ایمن شوید که می توانید در سریع ترین تاریخ ممکن بدون نیاز به طولانی کردن روند سلامتی خود را بازیابی کنید.

4444

راه های زیادی برای بهبود آمادگی و سلامتی شما برای جراحی شکم وجود دارد. ما در اینجا فقط به چند مورد نشانه کردیم، بنابراین ایمن شوید که با تیم نگهداری پزشکی خود در مورد راه های دیگر بهبود صحبت کنید. ایمن شوید که دستورالعمل های پزشک خود را به دقت دنبال می کنید. آنها بهترین قاضی در مورد نیازهای شما و نحوه پیشرفت شما خواهند بود. پزشک شما همچنین می‌تواند بگوید که آیا بیش از حد انجام می‌دهید یا نه، و همچنین می‌تواند بگوید که چگونه اون را برطرف کنید.

کلینیک زیبایی پزشک طالب زاده -ایوازه بیش از 10 سال سابقه خدمت رسانی در حوزه عمل های جراحی زیبایی شکم دارد می توانید به آدرس ما به سایت https://comesticart.com/ مراجعه کنید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 1 میانگین: 5]

[ad_2]