چگونه یک پنل پیامکی مناسب انتخاب کنیم؟

[ad_1]

امروزه، میزان تاثیرگذاری پیامک‌های تبلیغاتی در سنجیدن با سایر پیام‌رسان‌ها فراوان زیادتر است و اس ام اس بهترین حالت ارسال پیام بدون نیاز به اینترنت و به شکل متن از راه تلفن دنبال است. برای ارسال پیامک حتی نیازی به گوشی هوشمند نیست.

در حال آماده، ساختن کمپین‌های پیامکی، یکی از راه‌های افزایش فروش است که معمولا این پیامک‌ها با استفاده از پنل‌ اس ام اس، ارسال می‌شوند، در ادامه، برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین پنل پیامکی، مواردی را خواهیم گفت تا به شما در انتخاب پنل مناسب کمک کنیم.

آبان تتر

انتخاب یک سرویس پیام کوتاه مناسب برای کسب و کار شما

برای استفاده از پنل پیامکی فقط باید یک ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه را انتخاب کنید که اصول اولیه را دنبال با ویژگی‌های ضروری ارائه دهد که در عین سادگی بتواند به کمپین‌های شما رواج بخشد.

کسب و کار شما می‌تواند از پیامک برای ارسال پیام به 85 درصد از فراوانی سرزمین استفاده کند و به طور قابل توجهی، بازخورد پیامک زیادتر از ارسال ایمیل است. در واقع، نرخ دوباره شدن اس ام اس، 98 درصد و نرخ دوباره شدن ایمیل 22 درصد برای کمپین‌های ایمیل است.

با این حال، انتخاب ارائه ‌دهنده خدمات پیام کوتاه مناسب می‌تواند مقاوم باشد. به این سبب که هزینه یک ارائه ‌دهنده خدمات پیام کوتاه هیچ وقت نباید تنها عامل انتخاب باشد. در ادامه این مقاله، مواردی که در انتخاب سرویس دهنده پنل پیامکی باید در نظر داشته باشید را خواهیم گفت.

یکی از کهنه ترین سرویس دهنده‌های پیام کوتاه در ایران، شرکت فراپیامک است که می‌توانید به شکل آنلاین سرویس پیامکی مورد نظر خود را انتخاب و کمپین‌های خود را شروع کنید.

مواردی که باید در انتخاب ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه در نظر بگیرید!

اکثر ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه در سراسر دنیا خدمات پیامکی را با توجه به نیازهای مشاغل ارائه می‌دهند. در اینجا لیستی از مواردی که باید وقت انتخاب ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه بفهمید، آورده‌ایم:

هزینه ارسال پیامک

هزینه های پیام کوتاه بر پایه زبان ارسال اس ام اس، متفاوت است. شما ارائه‌دهنده‌ای می‌خواهید که نرخ‌های عالی را در همه آسیبهایی که تصمیم دارید با بازاریابی پیامکی خود هدف قرار دهید، ارائه دهد. ارائه‌دهندگان معمولا بر پایه تعداد پیام‌های ارسالی هزینه دریافت می‌کنند. در برخی از بازارها، ممکن است برای ارسال پیام‌های زیادتر، افت قیمت قابل توجهی دریافت کنید.

همانطور که هزینه پیامک به آسیبهای مختلف در سرزمین متفاوت است، قوانین نیز متفاوت است. اگر هزینه‌ها در انتخاب ارائه دهنده خدمات مهم هستند، ایمن شوید که ارائه دهنده خدمات همه قوانین را رعایت می‌کند و شامل مواردی هست که شما نیاز دارید.

به نام مثال، اگر به پیامک دو طرفه نیاز دارید، توجه کنید که شما فقط هزینه پیام‌هایی را که ارسال می‌کنید پرداخت خواهید کرد.

قابلیت اطمینان به شرکت پنل اس ام اس

از اون‌جایی که هدف اصلی شما ارسال موفقیت آمیز پیامک است، انتخاب یک ارائه کننده خدمات پیامکی قابل اطمینان، مهم است. به دنبال یک شرکت اس ام اس معروف باشید که یک پلتفرم قابل اطمینان و امن را ارائه می‌دهد که می‌تواند سطح بالایی از امنیت اطلاعات شما را ضمانت کند و هر تاریخ که به اون نیاز داشتید می‌توانید به در دسترس بودن سرویس، اطمینان کنید.

شرکت فراپیامک با داشتن مجوز از سازمان نظارت صنفی کامپیوتر‌ای استان تهران، شماره ثبت لطیف افزار، بیش از 15 سال سابقه کوشش و …، یکی از ایمن‌ترین و پرطرفدارترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پیامکی در ایران می‌باشد.

سهولت استفاده از خدمات پیامکی

ساختن و ارسال یک کمپین پیامکی، یک فرآیند سریع و ساده است. به دنبال شرکتی باشید که به شما امکان می‌دهد به راحتی از اون استفاده کنید و به راحتی پنل خود را شارژ کنید. این امکان، دلیل صرفه جویی در وقت و منابع شما می‌شود.

خدمات مشتری و پشتیبانی 24 ساعته سامانه پیامک

یک ارائه دهنده پیام کوتاه با اعتبار و زبر دست دارای یک تیم تخصصی خدمات پس از فروش خواهد بود که می‌توانند به شکل 24 ساعته در مورد کمپین‌های پیامکی شما پشتیبانی و مشاوره ارائه دهند، به این معنی که اگر سؤال یا مشکلی دارید، می‌توانند اون‌ها را به سرعت و بدون دیر کرد حل کنند.

چگونه یک پنل پیامکی مناسب انتخاب کنیم؟

تحویل و نرخ پرش پیامک ها

سیستم‌های ارتباطی پیامکی بر سرعت و ارسال پیام‌های خود متکی هستند. بسته به تعداد پیامک‌هایی که باید ارسال شوند، برخی از خدمات ممکن است از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. در طول این زمان، این امکان وجود دارد که برخی از پیام‌ها نیز بازخوردی پیدا کنند یا به گیرنده تحویل داده نشوند. عدم نمایش پیام‌های ارسال نشده، خدماتی را علامت می‌دهد که به جای استفاده صحیح، اندوخته بازاریابی پیامکی شما را هدر خواهد داد.

ارائه‌دهنده سرویس پیامک شما باید آماری را در مورد زمان تاریخ طول کشیدن سیستم و همچنین، تعداد پیام‌های ارسالی ارائه دهد.

مناطق تحت لباس سرویس های پیامک

ارائه دهنده سرویس پیامکی شما نباید خدمات را فقط به یک منطقه، محدود کند. از این قبل، در شهرها و مناطق مختلف نیز زمان‌های تجاری زیادی وجود دارد. ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه باید توانایی ارسال پیامک به طیف وسیعی از مناطق و در شکل لزوم محدود کردن منطقه را داشته باشد.

تجزیه و تحلیل کمپین های پیامکی

یکی از ویژگی‌های ضروری هر سیستم پیامکی و ساختن کمپین، امکان نمایش تجزیه و تحلیل‌های عمیق در سرویس است. اطلاعاتی همانند تاریخ ارسال پیام‌ها، تعداد ناموفق، تعداد دوباره شده و تعداد مشتریانی که به پیام پاسخ داده‌اند، نمایش همه این اطلاعات مهم هستند.

این موارد همه معیارهای لازمی هستند که می‌خواهید در یک سیستم پیامکی داشته باشید و به شما این امکان را می‌دهد که پیام‌های خود را بر پایه اون برنامه‌ریزی و تنظیم کنید؛ مثلا بفهمید که آیا یک منظور یا اطلاعیه ویژه خوب تر عمل می‌کند یا ارسال نظرسنجی مناسبتر است.

مقیاس پذیری پنل پیامک

ارائه دهندگان خدمات پیام کوتاه باید پلتفرمی باشند که مقیاس پذیری آسانی داشته باشد. باید این قابلیت را داشته باشد که با رشد کسب و کار شما رشد کند. زمانی تعداد کمپین‌های پیامکی شما افزایش می‌یابد، پلتفرم ارائه‌شده توسط ارائه‌دهنده خدمات پیام کوتاه باید بتواند تعداد فراوان زیادی از پیام‌های ارسال شده را مدیریت کند.

تجربه ارائه خدمات پیام کوتاه

قبل از اینکه از یک ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه استفاده کنید، بررسی‌های واجب را انجام دهید که اون‌ها تجربه کافی در صنعت دارند، تعداد مشتری‌های راضی را بپرسید، چه زمان در این کار بوده‌اند و با چه نوع مشتریانی کار می کنند، از این بررسی‌ها اطلاعات مناسبی را بدست خواهید آورد. فراپیامک در این مورد، مفتخر به 15 سال تجربه کاری در زمینه خدمات پیامکی است و سهم عظیمی در بازار پیام کوتاه ایران دارد.

همین امروز شروع کنید!

انتخاب ارائه دهنده خدمات پیامک فراوان، تا حد زیادی به ترجیحات و نیازهای شما بستگی دارد. از این رو، پارامترهای سرویس را سنجیدن کرده و مناسب‌ترین را انتخاب کنید. هزینه، یکی از موارد مهمی است که در شکل مطابقت همه پارامترهای دیگر، باید در نظر بگیرید.

با توجه به موارد گفته شده ارائه دهنده خدمات پیامکی مناسب کسب و کار خود را انتخاب کنید، اگر تصمیم ارسال پیامک تبلیغاتی یا راه اندازی کمپین های پیامکی را دارید، همین الان می‌توانید با نام نویسی در سایت فراپیامک، بسته‌های اقتصادی و مناسب را با بهترین خدمات تهیه و کمپین پیامکی خود را شروع نمایید.

.

آخر رپورتاژ آگهی

[ad_2]