کسب رتبه نخست در “خدمات بانکداری حضوری” توسط بانک پاسارگاد

[ad_1]

بانک پاسارگاد در نهمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان، رتبه نخست بانک محبوب را در گروه “خدمات بانکداری حضوری” از اون خود کرد.
به شرح صفحه اقتصاد به تعریف از روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک با اتکا بر فرهنگ غنی پاسارگادی و توجه مستمر بر شناسایی و رفع نیاز مشتریان نظام بانکی و با تکیه بر علم جوانان کشورمان، همیشه در راستای کمک به توسعه سرزمین در قسمت‌های مختلف اقتصادی، تولیدی، آموزشی و… کارها ارزنده‌ای را انجام داده است. بانک پاسارگاد با گذر از شعار “حق با مشتری است” و عینیت بخشیدن به اعتقاد “مشتری وجود بانک است” توانسته در ارائه خدمات پهناور بانکی برنده عمل کند و رضایت و احترام به مشتریان را همیشه سرلوحه کار خود قرار دهد. کسب رتبه نخست” خدمات بانکی حضوری” به انتخاب مردم گرامی کشورمان و مخاطبین محترم نظام بانکی، علامت از اطمینان و رضایت قلبی مشتریان از خدمات این بانک دارد.

جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان که هرساله توسط انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان به شکل نظرسنجی عمومی برگزار می‌گردد، در سال جاری نیز طبق روال هشت سال قبل، انتخاب برند محبوب را به وظیفه مخاطبان و استفاده‌کنندگان کالاها و خدمات گذاشت و بدین ردیف، مصرف‌کنندگان بر پایه تجربه دریافت خدمات و استفاده از محصولات نسبت به درج نظرات خود در مورد نام‌های تجاری اقدام کردند.

در مراسم اختتامیه این جشنواره که در تاریخ 11اَمرداد1401 در محل سالن همایش‌های صداوسیما برگزار گردید، بانک پاسارگاد ضمن کسب رتبه اول در گروه‌های دنبال بانک، بانکداری اینترنتی و اپلیکیشن‌های پرداخت (پی‌پاد)، در قسمت “خدمات بانکداری حضوری” نیز برنده به کسب درجه محبوب‌ترین نام تجاری گردید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

[ad_2]