[ad_1]
با اعلام رسمی دو سو، کوالکام اسپانسر جدید منچستر یونایتد خواهد بود و در دوره جاری رقابتهای جزیره شاهد درج نام کوالکام در موقعیتهای مختلفی هستیم.
کوالکام امروز و لحظاتی نزد اعلام کرد که طی قراردادی با منچستریونایتد، درون یک همکاری استراتژیک چند ساله با یکی از بزرگترین باشگاههای فوتبال دنیا شده است. بر این پایه کوالکام اسپانسر شیاطین قرمز خواهد بود و برند اسنپدراگون در موقعیتهای مختلفی در لباس و ورزشگاه منچستر یونایتد به نمایش گذاشته میشود.
زیادتر بخوانید: تبدیل آمریکا به قطب تراشه دنیا ؛ موافقت سنا با بودجه 280 میلیارد دلاری!
کوالکام اسپانسر جدید منچستر یونایتد
استراتژی تبلیغاتی جدید کوالکام جذاب است چراکه اونها اخیرا حمایتهای مالی تبلیغاتی را گسترش داده و میکوشند نام اسنپدراگون را هرچه زیادتر در معرض دید قرار دهند. نزد از این قرارداد نیز، کوالکام طی قراردادی با تیم فرمول یک ردبول، نام اسنپدراگون را روی ماشینها و لباس رانندگان این تیم درج کرده بود.
مسئله اما اینجاست که دقیقا آشنایی مردم عادی با نام اسنپدراگون چه مزیتی دارد زمانی کسی مستقیما به فروشگاه نمیرود تا یک پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 بخرد؟
مشخص نیست دقیقا هدف کوالکام از تبلیغات اینچنینی چیست، یا کوالکام نمیداند با حقوق فراوان خود چه کند یا میخواهد صرفا اطلاعات افراد درباره آنچه به گوشیهای هوشمند محبوب بازار قدرت میبخشد زیادتر باشد! در حال آماده حتی کوالکام رقیب پرخطر و مستقیمی در دنیای اندروید ندارد و همین دلیل شده تا چنین تبلیغاتی اندکی متعجبکننده به نظر برسند.
البته یک احتمال بعید نیست و اون اینکه کوالکام بخواهد با برند اسنپدراگون یک گوشی هوشمند عرضه کند! اقدامی که حتی اگر شکل بگیرد میتواند بر روابط این تراشهساز برنده با کمپانیهای عظیم گوشیساز موثر باشد.
به هر حال سوالات اینچنینی درباره استراتژی جدید کوالکام فراوان و پاسخها کم هستند. کوالکام در بیانیه خود خاطرنشان کرده که این همکاری استراتژیک، «رویدادها و تجربیات منحصربهفردی را برای هواداران در اولترافورد و سراسر دنیا ساختن میکند». (البته نمیدانیم این رویدادها و تجربیات منحصربهفرد چه هستند!)
از سویی به نظر میرسد که کوالکام قرار است در این پروژه برنامههایی برای بهبود اتصال تلفن دنبال در ورزشگاه اولترافورد اجرا کند که تجربه هواداران از استفاده از گوشی در ورزشگاه را بهبود میبخشد. ویکتوریا تیمپسون مدیر قسمت تجاری و قراردادهای منچستریونایتد در این باره میگوید:
سکوهای اسنپدراگون تجربههای خاصی را برای هواداران در سراسر دنیا آماده میکند و تعامل آنها را با باشگاه فوتبالی که دوست دارند عمیقتر میکند.
اما اینکه این سخنها به چه معناست و چگونه عملی میشود چیزی است که کسی نمیداند. آنچه آشکار به نظر میرسد اینکه باید صبر داشته باشیم که در سالیان آتی نام اسنپدراگون را در موقعیتهای مختلفی در روی پیراهن منچستریونایتد و ورزشگاه اولترافورد ببینیم!
زیادتر بخوانید:
دیدگاه شما درباره کوالکام اسپانسر جدید منچستر یونایتد چیست؟ نظرات خود را در قسمت کامنتها با ما در بین گذاشته و اخبار علمی را از جونی دنبال کنید.
منبع: gsmarena
[ad_2]