گروه صنعتی مینو از افتخارات ایران است

[ad_1]

مدیرعامل بیمه تعاون با بازدید از قسمت های مختلف شرکت پارس مینو، گروه صنعتی مینو را از افتخارات سرزمین ایران ارزیابی کرد.
به شرح صفحه اقتصاد به تعریف از روابط عمومی بیمه تعاون به تعریف از گروه صنعتی مینو، در این ملاقات، اکبرزاده رئیس هیات مدیره شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان پس از مطالعه کوتاه ای از تاریخچه گروه صنعتی مینو و با نشانه به شرایط اقتصادی کنونی سرزمین گفت: مدیران ارشد گروه صنعتی مینو با اتخاذ تصمیمات کارشناسی شده، شرایطی را رقم زده اند که در این شرایط مقاوم اقتصادی با وجود حدود ۱۰ هزار پرسنل در قسمت های مختلف، شاهد تعطیلی حتی یک روز کاری در گروه صنعتی مینو نبوده ایم که میتوان این دست آورد را نتیجه دوراندیشی مدیران در زمینه ی تکمیل زنجیره های تامین و فروش و توجه جدی به نوسازی و بهسازی خط‌ ها بدانیم.

وی در ادامه به کیفیت محصولات گروه صنعتی مینو پرداخت و افزود: به مهربانی خدا و اراده تمامی پرسنل، در چند محصول لیدر بازار هستیم و نه تنها از کیفیت هیچ یک از محصولات این گروه کاسته نشده بلکه کیفیت محصولات افزایش نیز داشته است.

رئیس هیات مدیره شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان در ادامه به کوشش شرکت های دیگر گروه پرداخت و گفت: شرکت قاسم ایران توانسته است با توان و لجستیک برنامه ریزی شده و دقیق خود و با استفاده گیری از حدود ۱۳۰ هزار عاملیت فروش در کل سرزمین اقدام به توزیع و در نتیجه اون فروش محصولات مینو و برند های با اعتبار دیگر شود.
اکبرزاده در ادامه به پتانسیل های شرکت ره آورد سازندگی آزادگان نشانه کرد و گفت: شرکت ره آورد سازندگی آزادگان نیز توانسته است با تولید مواد اولیه مورد نیاز جهت ساختن، هزینه انجام پروژه های خود را به طور چشم گیری کاهش دهد و این اتفاق دلیل شده است که این شرکت در مزایده ها بی رغیب شود. شرکت ره آورد سازندگی آزادگان هم اکنون بیش از ۸۷ هزار واحد مسکونی را در پروژه های مسکن مردمی دست ساخت دارد.

یونس مظلومی، مدیرعامل بیمه تعاون ضمن وجود در ساختمان مرکزی گروه صنعتی مینو و بازدید از قسمت های مختلف شرکت پارس مینو طی سخنانی گروه صنعتی مینو را از افتخارات سرزمین ایران ارزیابی کرد و گفت: بنده ارزش فراوان داشتن می­کنم در کشوری زندگی میکنم که گروه هایی نظیر گروه صنعتی مینو در حال کوشش های تولیدی و اقتصادی بزرگی هستند و درصد قابل توجهی از تولیدات این گروه نیز به سرزمین های دوست و همسایه و حتی سرزمین های اروپایی نیز صادر می­شود.

مدیر عامل بیمه تعاون در ادامه با نشانه به شعار «کی می­تونه بگه که مینو نخورده» و اینکه هیچ ایرانی نمی­تواند ادعا کند که مینو نخورده است ادامه داد: این شعار به درستی نمایانگر این است که تمام هم میهنان به نوعی از محصولات این گروه صنعتی و تولیدی استفاده برده اند و امیدوارم شاهد شوکفایی هر چه زیادتر این گروه مالک نام باشیم.

شایان ذکر است که در این ملاقات، حسن پوراسکندری، مدیر بیمه های آتش سوزی و محمدحسن یوسفی، سرپرست بیمه های زندگی بیمه تعاون نیز وجود داشتند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

[ad_2]